23 iunie 2021

CUVANT DE INVATATURA - DESPRE BETIE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



http://bisericasfintilorpetrusipavel.blogspot.ro/
BETIA, este consumul excesiv de bauturi ametitoare. Am citit o istorioara despre patima betiei. Se spune ca traia intr-o pestera un pustnic, atat de curat trupeste si sufleteste, cu rugaciune multa, post foarte aspru, privegheri de noapte, lacrimi, matanii multe... Diavolul, nu i-a mai putut suporta sfintenia pustnicului si intr-o zi s-a dus la el si i-a spus: Ei, chiar asa nu se poate, sa nu te pot avea la mana cu nimic, cu nici-o patima? Ceva, trebuie sa faci tu, uite, te las sa-ti alegi: Ori CRIMA, ori CURVIE, ori BETIE. Peste trei zile vin sa-mi spui ce ti-ai ales. S-a gandit pustnicul: CRIMA? Cum sa omor pe cineva? Nu pot! CURVIE? Cum sa curvesc cand pana acum mi-am pastrat fecioria? Nu pot! Si atunci, si-a ales BETIA. A treia zi, a venit diavolul si i-a spus ca si-a ales betia. Ce a urmat? Pai, s-a imbatat rau, a plecat din pestera, s-a dus acasa si mort de beat fiind, a violat-o pe sora lui (incest) si apoi, si-a omorat mama care a vrut sa-l impiedice. Asadar, DIN BETIE LE-A FACUT SI PE CELELALTE DOUA, curvia si crima, fiindca betia este “jugul diavolului”, este “maica a toata necuratia”. Si nu uitati un lucru: NU VINUL PROVOACA BETIA, ci, NEINFRANAREA!
                                                                                                                               Preot Ioan .








Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ