20 iunie 2021

BUSOLA DUHOVNICEASCA

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...




https://babylenutapentrusuflet.blogspot.ro/

Bucuria mea, sa stii ca asa cum exista o busola, al carei ac arata in permanenta nordul, tot asa, fiecare crestin ortodox are o busola duhovniceasca. Busola este sufletul tau. Acul acestei busole este inima ta, iar daca cineva ar deschide inima ta ar trebui sa-l gaseasca acolo, doar pe Iisus Hristos. Care sunt cele patru puncte cardinale de pe cadranul busolei? 

1. SA-L IUBESTI PE IISUS HRISTOS. 
2. SA AI SMERENIE.
 3. SA TE ROGI MULT.
 4. SA AI RABDARE. 

Sa nu bagi in seama lucrurile pamantesti, trecatoare: “Iata desertaciunea desertaciunilor, toate sunt desertaciune“ (Ecclesiastul 1:3).

Scurta este viata si desertaciune, Plina de lacrimi, foc si amaraciune, Mai slaba cu mult ca niste basici, Scoase din gura de pruncii mici. Dar celor ce vietuiesc bine, le va fi de folos, Iar celor ce vietuiesc desert, scurta si cu multe dureri, Si vor pieri ca basicile cele cu multe flori.
 
           Ma rog lui Dumnezeu, sa umple sufletul tau de IUBIRE, de SMERENIE, de BLANDETE, de RABDARE, si sa zici asa: “Dumnezeule, Dumnezeul meu, pe Tine Te caut dis-de-dimineata. Insetat-a de Tine sufletul meu, suspinat-a dupa Tine, trupul meu” (Psalm 62 : 1-2). „CUM doreste un cerb izvoarele cu apa, ASA TE DORESTE sufletul meu pe tine Dumnezeule!
 
Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze, in toata ziua si in tot lucrul tau. HAR, MILA si PACE sufletului tau de la Iisus Hristos, Mantuitorul tau! 

Amin si Aliluia!
                                                                                                                               Preot Ioan .



Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ