23 iunie 2021

23 IUNIE, SE PRAZNUIESTE ICOANA FĂCĂTOARE DE MINUNI A MAICII DOMNULUI DIN VLADIMIR

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...




"Se spune că această icoană a Maicii Domnului din Vladimir a fost pictată de Sfântul Evanghelist Luca din blatul de la masa la care Mântuitorul a mâncat împreună cu Pururea Fecioara Maria și dreptul Iosif. Maica Domnului văzând Icoana a exclamat:
Tot astfel, privind Icoana, Tu rostesti cu putere : „Harul si puterea mea sunt cu aceasta Icoană.
Iată de acum mă vor ferici toate neamurile. Harul Fiului meu și al meu va fi cu această Icoană."

Prin rugăciuni făcute înaintea acestei icoane, au fost înfrânte puhoaiele păgâne, s-au tămăduit boli incurabile, s-au alinat necazuri și au fost dobândite din belșug daruri spre slava lui Dumnezeu Cel în Treime mărit și mântuirea rugătorilor cu inimă înfrântă și smerită.

Bucura-te, Preacurata, care din icoana ta izvorasti noua multime de milostiviri!


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ