25 august 2020

Preotul Deghizat...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


"Un preot s-a deghizat in cerșetor sa vadă reactia asa zisilor creștini.
Preotul s-a mascat intr-un cersetor murdar si s-a dus la Biserica de dimineata, in biserica de 1.000 de membri unde trebuia sa fie prezentat ca fiind noul preot
S-a plimbat in jurul bisericii timp de 30 minute inainte de incepere si, cum era o foarte mare afluenta de oameni care veneau la Biserica , doar un foarte mic procent de credinciosi l-au salutat pe cersetor.
Unora le-a cerut cativa banuti pentru mancare…dar absolut nimeni nu i-a dat nimic.
A intrat apoi in biserica si a incercat sa se aseze in fata, dar diaconii i-au cerut sa se aseze in spate.
A incercat sa salute sau să vorbeasca cu oamenii , dar ei intorceau capul cu dezgust dupa ce il priveau din cap pana in picioare
Cum era el aşezat in spatele imensei biserici, a inceput slujba si imediat unul din responsabili a declarat ca este fericit sa faca un anunt important : „Astazi vom avea un nou preot ! "
„Oamenii au inceput sa aplaude privind in jur curiosi si fericiti sa il cunoasca pe noul preo
Cand cersetorul care a fost asezat in spate s-a ridicat si a inceput sa inainteze toate aplauzele au incetat.
Toti se uitau cu stupoare la el.
Dupa ce a ajuns in fata lor, a stat un moment in tacere, apoi a luat microfonul si a spus : Atunci Imparatul va zice celor de la dreapta Lui: „Veniti binecuvantatii Tatalui Meu de mosteniti Imparatia care v-a fost pregatita de la intemeierea lumii.
Caci am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat; Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de baut; am fost strain, si M-ati primit; am fost gol, si M-ati imbracat; am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti; am fost in temnita, si ati venit pe la Mine.”
Atunci cei neprihaniti Ii vor raspunde: „Doamne, cand Te-am vazut noi flamand si Ti-am dat sa mananci? Sau fiindu-Ti sete si Ti-am dat de ai baut? Cand Te-am vazut noi strain si Te-am primit? Sau gol si Te-am imbracat?
Cand Te-am vazut noi bolnav sau in temnita si am venit pe la Tine?
Drept raspuns, Imparatul le va zice: „Adevarat va spun ca, ori de cate ori ati facut aceste lucruri unuia din acesti foarte neinsemnati frati ai Mei, Mie Mi le-ati facut.”
Dupa ce a citit acest text din Matei 25:34-40, a privit membrii bisericii si a povestit ce s-a intamplat in dimineata aceea, chiar sub privirea lor nepasatoare.
Multi au inceput sa planga si numeroase capete se plecau jenate…
Atunci preotul spuse : „Astazi vad numai niste oameni adunati, dar nu vad Biserica lui Hristos; lumea este plina de oameni dar nu are destui discipoli, urmasi ai lui Hristos.
CAND VETI DEVENI UCENICI ???” a intrebat dansul
Dupa un timp de tacere el a incheiat a spus : „La revedere…pe saptamana viitoare!
A fi crestin inseamna ceva mult mai mult decat un principiu pe care il aparati si la care ţineti din obişnuinta.
A fi crestin este ceva ce traiesti in realitate ( nu in teorie ) si impartasesti cu altii!!"
(Text preluat)

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ