2 august 2020

ASTĂZI ȚI-AM PRIVIT ICOANA..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


de Preot Sorin Croitoru

Astăzi Ți-am privit icoana
Și din inimă am plâns.
Cine știe ce nădufuri,
Ce amar în ea s-au strâns..

Fiindcă biata-mi inimioară
Ne se-nmoaie-așa ușor,
Dar când jalea o cuprinde,
Plânge, plânge-ncetișor..

Astăzi Ți-am privit icoana
Și am plâns ca un copil
Căci mâhnirea și necazul
Mă făceau să fiu umil..

N-am mai fost smerit ca astăzi
Nu-mi mai amintesc de când..
Dar în fața Ta, Măicuță,
Am îngenuncheat plângând..

Azi aveam un of în suflet
Și privind icoana Ta,
M-am eliberat deodată
De tristețea mea cea grea:

Mă priveai cu multă milă
Și atunci am priceput
Că-n necazuri lângă mine
Tu ai fost de la-început.

Nu doream să-ți cer favoruri,
Eu vroiam un suflet bun,
Să asculte cu răbdare
Când mâhnirea eu mi-o spun

Și-am găsit în Tine, Maică,
Cel mai bun ascultător:
Tu priveai cu drag spre mine,
Eu plângeam încetișor..

Nicidecum nu Îți cerusem
Să mă scapi de crucea mea,
Ci doream să-mi dai putere,
Ca să nu-mi mai pară grea,

Însă Tu mi-ai dat putere,
Dar și crucea mi-ai luat,
Grabnic veselindu-mi, Maică,
Sufletul cel întristat

Și-am văzut că niciodată
Nu se roagă un creștin
Cu evlavie la Tine,
Să nu-l miluiești puțin!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ