14 august 2020

MAICA DOMNULUI ÎMPLINEȘTE RUGĂCIUNEA ARHIMANDRITULUI CHESARIE PĂUNESCU

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Povestea Episcopul Chesarie Păunescu că, prin anul 1934, când era director la Seminarul monahal de la Mănăstirea Cernica, s-au terminat alimentele şi lemnele de foc pentru elevi, și era o iarnă cumplită. Nu mai aveau nici bani în casă, și nici mănăstirea nu mai avea rezerve de lemne şi de hrană.
− Ce să fac? spunea preasfinţitul. Nu găseam să împrumut nimic de nicăieri, iar elevii sufereau. Atunci m-am dus la biserică, am căzut în genunchi la icoana Maicii Domnului şi am citit paraclisul ei cu lacrimi, cerându-i ajutorul în acea grea nevoie. Şi iată că Maica Domnului nu ne-a lăsat. A doua zi dimineaţă a venit din Bucureşti o doamnă credincioasă şi a întrebat:
− Cine este directorul seminarului?
− Arhimandritul Chesarie Păunescu! i s-a răspuns.
− Şi unde este chilia lui?
− În incinta mănăstirii, la etaj!
Doamna veni la ușa părintelui și-i spuse:
− Părinte director, am auzit că nu aveţi cu ce întreţine Seminarul. Iată, vă donez din munca mea 5000 de lei, să procuraţi pentru elevi tot ce aveţi nevoie.
− Bine... doamnă!... Dumnezeu şi Maica Domnului să vă răsplătească! Dar spuneţi-mi numele, ca să vă facem un pomelnic pentru familie...
− Nu, părinte, nu trebuie. Ştie Dumnezeu numele meu şi de ce am eu nevoie!...

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ