27 iulie 2010

I-am cerut lui Dumnezeu.......



I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi indeparteze obijnuinta.Dumnezeu a spus nu;
Nu Eu trebuie sa ti-o indepartez,ci tu trebuie sa renunti la ea .
I-am cerut lui Dumnezeu, sa-mi vindece corpul meu ,handicapat.Dumnezeu a spus nu ;
Spiritul tau este intreg,iar corpul este trecator.
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea rabdare.Dumnezeu a spus nu ;
Rabdarea este un derivat al durerilor,ea nu se acorda ea se invata.
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea fericire.Dumnezeu a spus nu ;
Eu iti dau binecuvantare ,fericirea este in tine.
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma scape de durere.Dumnezeu a spus nu;
Suferinta te face sa lasi la o parte grijile lumesti si te aduce aproape de mine
I-am cerut lui Dumnezeu sa creasca spiritul meu.Dumnezeu a spus nu;
Tu trebuie sa te cresti pe tine insuti;dar ma voi ingriji sa fie roditor.
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea sa-mi incante viata.Dumnezeu a spus nu;
Eu ti-am dat viata,asa ca poti sa te bucuri de toate lucrurile.
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa-i iubesc pe ceilalti,asa de mult cum ma iubeste El.Dumnezeu  a spus:Ahhhhh,in sfarsit ai revenit pe calea ceea buna.Cel ce va citi aceste randuri sa fie binecuvantat de Dumnezeu.Amin.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ