13 februarie 2020

RUGACIUNE PENTRU IMPLINIRE SUFLETEASCA

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


                 “Doamne, Dumnezeul meu, invredniceste-ma sa fiu unealta pacii Tale, ca SĂ ADUC DRAGOSTE, acolo unde este ura, SĂ IERT, acolo unde se face suparare, SĂ FAC UNIRE, acolo unde se isca cearta, SĂ SPUN ADEVARUL, unde domneste inselarea, SĂ INALT CREDINTA, acolo unde apasa indoiala, SĂ TREZESC NĂDEJDEA, intru cei munciti de deznadajduire, SĂ ADUC LUMINA, acolo unde este intuneric, SĂ PRICINUIESC BUCURIE, acolo unde salasluiste amaraciunea.

              Doamne, Dumnezeul meu, invredniceste-ma ca nu eu sa fiu mangaiat, ci, SĂ ADUC MANGAIERE, nu eu sa fiu inteles, ci, SĂ-I INTELEG PE ALTII, ca nu eu sa fiu iubit, ci, SĂ-I IUBESC PE ALTII, fiindca, CEL CE DĂ, acela primeste, CEL CE SE UITĂ PE SINE, acela se gaseste, CEL CE IARTĂ, acela va fi iertat, CEL CE MOARE PENTRU DUMNEZEU, acela se trezeste la viata vesnica”.

Dumnezeule milostiveste-Te spre noi și ne binecuvanteaza, lumineaza fata Ta peste noi si ne mantuieste. Amin si Aliluia!
                                                                                                                                 Preot Ioan .

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ