1 februarie 2020

DOAMNE, N-AM SA-TI CER

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


                               http://babylenutaicoaneortodoxe.blogspot.ro/

Doamne, n-am sa-Ti cer sa ma scutesti de lacrimi,
 De teste grele si provocatoare,
Nu am sa-ti cer sa ma scutesti de patimi,
 Lasa-mi puterea de a sta-n picioare.

Nu-ti cer doar zile blande si senine,
Sau sa gonesti din calea mea furtuna,
Te rog ca prin necaz sa fii cu mine,
Sa-mi tin credinta ortodoxa pentru totdeauna.

Nu vreau un regiment de ingeri vrednici,
Sa-mi faca-n jur scut antirautate,
Fa-ma solie printre ecumenici,
Sa te slujesc oricand cu demnitate.

Nu vreau pe-acest pamant incoronare,
Nu print vremelnic peste-o regiune,
Vreau doar intelepciune si rabdare,
Sa ma achit de-ntreaga misiune.

Sa nu imi sape bogatia groapa,
 Nici saracia celor fara minte,
Vreau numai painea zilnica si apa,
Si acel curaj de-a merge inainte.

Nu-Ti cer sa-mi mearga totul ca pe roate,
Si sa am parte-n viata doar de bine,
 Un singur lucru vreau daca se poate:
 Te rog, in noul an, sa fii cu mine.

Alex D. Jercan 01.01.2018

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ