12 ianuarie 2020

P O C Ă I N T A ...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

Versuri : Andrei Ibraim

 “Alunec în pacatele ce mi-au devenit patimi,
Inima-mi vrea, a prinde aripi spre Hristos,
 Si ochii tristi vor stoarce lacrimi,
Rugandu-L cu cainta-n chip duios!

 Glasul constiintei ce-alunga nerusinarea,
Ma impinge spre Tine, cerandu-Ti ajutor,
Din betia poftelor, alunga-mi nepasarea,
 Si nu ma taia, ca pe smochinul neroditor!

 Caut coiful rugaciunii, ce-mi aduce linistea,
 Si platosa de fier ce-o voi pune la piept,
 Arma puternica imi va fi nadejdea,
Asteptand cu rabdare, cuvintele: TE IERT!”

Bucuria mea, Sfantul Parinte, Arsenie Boca, ne indeamna asa: “Cu cat sunt mai mari incercarile prin care trecem, cu atat sa ne fie mai mare credinta si sa cerem lui Dumnezeu mila si ajutorul Sau. Cu cat asculti mai mult de Dumnezeu, cu atat iti asculta si El rugaciunile”.

   🙏 NOAPTE BUNA!
   🙏 SOMN USOR!
   🙏 ODIHNA PLACUTA!
                                                                                                                       Preot Ioan .


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ