9 ianuarie 2020

CERE-MI MAICA MEA SI NU TE VOI REFUZA!


         Bucuria mea, cat poate Dumnezeu cu puterea, atat poate Maica Domnului cu rugaciunea. Zice proorocul David: “Statut-a imparateasa de-a dreapta Ta” (Psalmul 44:11), adica, a pus-o Dumnezeu sa stea de-a dreapta Lui, langa tronul Sau si El ii spune: “Maica mea aleasa din toate neamurile, tu esti Maica Mea, Eu sunt Fiul tau. Este drept ca Fiul se cinsteasca pe Maica Sa. Este drept ca Maica sa imparateasca cu Fiul sau. Sezi dea dreapta Mea si imparateste in cer si pe pamant. Sa ti se-nchine ingerii si oamenii, ca imparateasa si Maica lui Dumnezeu. Sunt Dumnezeu, sunt Fiu, ca Dumnezeu, iti daruiesc slava Mea, iar ca Fiu, iti dau inima mea. Cere-Mi deci, Maica si nu te voi refuza. Cerem orice vrei si eu iti voi face voia ta. Si astfel sa te fericeasca toate neamurile. Cere-Mi, Maica mea! Cere sanatate acelui bolnav. Cere-Mi eliberare acelui rob. Cere-Mi ajutor pentru cel sarac. Cere-Mi sa fie salvat calatorul care este in primejdie pe mare. Daca cheama numele tau un bolnav, sa se faca sanatos. Cere-Mi Maica Mea! Daca te roaga o femeie stearpa sa-i daruiesti un fiu, o fecioara sa-i pazesti cinstea, un corabier sa-l scoti la liman, un agricultor sa-i trimiti rod pamantului, un negustor sa-i aduci aduci castig, sa li se implineasca cererile lor, numai prin mijlocirea ta, Maica mea! Dar vrei ca cel pacatos, acel nepocait, care a intaratat mania Mea, sa primeasca o luminare a Harului dumnezeiesc si sa vina la mantuire? Cere-Mi Maica Mea si nu te voi refuza! Sunt Dumnezeu, dar sunt si Fiu si pot sa fac totul, pentru dragostea mamei Mele. Sa se slaveasca Maica Mea cu slava mea si sa fie slava mea spre slavirea Maicii Mele!
🙏 Bucuria mea, strig-o si chem-o pe Maica Domnului, in ispitele si necazurile tale, citind Paraclisul, Acatistul, Acoperamantul Maicii Domnului. Amin și Aliluia!
                                                                                                                                   Preot Ioan .


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ