14 ianuarie 2020

CREDE, NADAJDUIESTE, SMERESTE-TE si IUBESTE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


   Bucuria mea, iata ce ne spune Fericitul Augustin: "A avea credinta inseamna sa crezi in ceea ce nu vezi, iar rasplata pentru aceasta credinta, va fi sa vezi ceea ce crezi (adica vei vedea pe Dumnezeu).” Dupa cuvantul Sfantului Apostol Pavel, exista o singura credinta adevarata: “Un Domn, O CREDINTA, un Botez” (Efeseni 4:5). 

Si aceasta credinta, este cea crestin ortodoxa. Va veni vremea, ziua, clipa cand se vor inchide acesti ochi si se vor deschide cei ai sufletului. Fericiti cei care mor crestin ortodocsi, spovedeti, impartasiti si cu canon facut pentru pacate, fiindca, pe acestia ii asteapta bogatia bunatatii lui Dumnezeu si vor trai intr-un abis de dragoste, de dulceata si bucurie, de uimire si de extaz. Despre judecata noastra inainte de a intra in Imparatia Cerurilor, Sfantul Ioan Scararul ne spune: "Nu vom fi acuzati ca n-am facut minuni, ca n-am fost teologi, ca n-am avut vedenii, dar va trebui sa dam seama lui Dumnezeu ca nu ne-am plans pacatele". 

Asadar, dupa cuvantul Sfantului Parinte, Ioanichie Balan: "CREDE, NADAJDUIESTE, SMERESTE-TE si IUBESTE pe Iisus Hristos! In puterea acestor cuvinte sta toata Taina mantuirii si a fericirii noastre." Dupa cuvantul Sfantului Parinte, Grigore de Nyssa: “Fiecare din noi este pictorul propriei sale vieti. Sufletul nostru este ca o panza; virtutile sunt culorile; Iisus Hristos este modelul pe care trebuie sa-L pictam”. Amin si Aliluia!
                                                                                                                                         Preot Ioan 

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ