3 ianuarie 2020

O minune...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Am sa va povestesc ceva despre ziua de 09 Ianuarie 2013 si intamplarile mele !

Eram putin dezorientat dinainte de postarea si explicatiile referitoare la aceasta Icoana ! Aveam aceasta superba Icoana salvata in fisierul meu cu Icoane Facatoare de Minuni de pe calculator !
Am refacut cautarile pe Google ! Am sunat pe cineva din Tg Mures , o persoana dintre prietenii din crestinortodox.ro ! Am rugat sa-mi confirme sau nu ! (Abia astazi,11.01.2013, mi-a confirmat ca nu este aceiasi Icoana ...)

Imi propusesem sa merg la Manastirea Mihai Voda ! Cert este ca am facut diverse in asa fel incat la un moment dat am plecat ! Era rece , dar am zis sa merg pe jos de la Palatul Copiilor pana acolo ! Sa intru la Sfantul Spiridon - Catedrala , adica Biserica la care merg eu cel mai des . Sa-mi continui mersul astfel incat la intoarcere sa intru si in Biserica Sfantul Spiridon cea veche din Piata Natiunilor !
Asa ca am facut un drum pietonal lung si cu ceva ocolisuri, pe care nu stiu de ce le-am facut ! Mai bine zis nu am stiut ! Dar sa va povestesc in continuare !
M-am ocolit pana am ajuns la Biserica Adormirea Maicii Domnului, din Str. Sapienței nr. 5 . Am intrat si am vizitat-o !
Am iesit si am traversat vis-a-vis la Manastirea Mihai Voda ! La intrarea in Curtea Manastirii am fost retinut cateva zeci de secunda de o discutie cu cineva care imi dadea niste informatii ! ... Cand am intrat , ce credeti ca facea Preotul de la Vecernia Sfantului Grigore ? Tocmai m-a Tamaiat ! Nu doar pe mine dar tocmai isi facea drumul spre intrare ... Adica am intrat in Biserica si eu si Preotul am mai facut cate un pas unul spre celalalt , doar ca eu am spus Sarut-mana Parinte si dansul m-a tamaiat si mi-a spus “Dumnezeu sa ma ajute !”
Am asistat la Vecernie , m-a miruit si l-am intrebat daca mai exista copie a Icoanei Facatoare de Minuni Hodighitria ! Mi-a spus ca este unica Icoana Hodighitria si nu stie sa existe copii Facatoare de Minuni in tara !
Acolo am gasit o Racla cu mai multe Moaste Sfinte intre care Sfantul Spiridon si Sfantul Ioan Botezatorul ! Dar voi posta o lista cu acele Moaste !
Mi-am cumparat o Iconita si am aprins lumanare pentru toti pe care i-am informat gresit !

De acolo am plecat la Biserica Sfantul Spiridon de la Piata Natiunilor ! Alta intamplare ...
Cu Iconita in buzunarul de la piept, al camasii, cum am intrat , aglomeratie si am ramas langa usa de intrare , apare Preotul Paroh si imi face semn sa ma duc la Dansul ! Ma intreba cum ma cheama si ma miruieste ! Ii spun Ioan si nascut de Sfantul Spiridon si imi spune ca ma va pomeni in lista celor cu Acatiste ! Si incepe cu mine ! A fost o slujba cu 5 preoti si a inceput dansul cu mine ! Fara comentarii ! Nu am contribuit cu ceva , doar cu informatii ! Fara Lumanare , Acatist sau o suma ... Am mers la miruire dupa terminarea slujbei si m--a miruit ! Am scos Iconita si i-am spus ca tocmai o luasem de la Matei Voievod si ca avand-o m-a vazut si eu inteleg ca trebuie sa i-o daruiesc ! Mi-a miruit-o si mi-a spus ca Dansul are dar pentru ca m-a "vazut" cu ajutorul ei , trebuie sa o pastrez si sa ma bucur de aceasta Iconita !

Eu nu am comentarii ! Consider ca acea "cursa" din seara de 09 Ianuarie , la aproximativ 34 de ore de la postarea mea pe FB , mi-a fost " daruita tocmai pentru a imi tine o promisiune facuta dinainte de ziua mea , de a merge la Manastirea Mihai Voda si sa ma rog la aceasta Icoana !

I.D.

PS : va informez ca Observatiile corecte facute de o parte prin Comentariu la postare de Dl Teodor Vlante, pe de alta prin mesaj particular de D-na Cristina David , in ziua de Miercuri 09 Ianuarie , m-au decis sa fac aceasta vizita !

http://www.emediabacau.ro/2010/05/18/cultura/22-de-icoane-facatoare-de-minuni-din-romania/
https://www.facebook.com/ioandgrm?_https://www.facebook.com/photo.php?fbid=427824657290602&set=a.222095744530162&type=3&theater

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ