6 august 2019

Schimbarea la față

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Te -ai Suit pe Sfântul Munte , pe O Ingerească Cale ,
Să ne lași ca Mărturie Strălucirea Feței Tale !
Martorii Minunii Sfinte petrecute-n acel an , 
Au fost Sfinții Ucenici , Petru , Iacov și Ioan !

Strălucirea Feței Tale , Slava muntelui Tabor ,
A rămas ca mărturie , spre schimbarea tuturor !
Fie Mila Ta Hristoase , inspre noi ca înspre-acei ,
Ce Ți-au văzut Strălucirea , la Născare , printre miei !

Sfinte , Luminează mintea , să Te caute cu dor ,
Să se umple de Lumină , precum muntele Tabor !
Să ne fie cunoscută Slava Mântuirii Tale ,
Celor care Te purtăm , prin a plângerilor vale !

Am să cad peste cuvinte , îmbrăcate în Lumină ,
Să cer pentru frații mei Părtașia Ta Divină !
Vină Moise cu toiagul , și Ilie -n car de foc ,
Să ne-'nvețe căutarea și găsirea- Ți în orice loc !

Astăzi urc cu pașii minții peste veac de căutare ,
Și mă umplu de Credință , de Lumină și Iertare !
Și ridic în al meu suflet , un altar împodobit ,
Cu Lumină și Speranță și Tărie de granit !

Peste umbra întristări , peste puntea-oricărui dor ,
Strălucirea Feței Tale , de pe muntele Tabor !

Autor
Ciabrun Marusia

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ