8 august 2019

DE CE PLÂNGI, MĂICUȚĂ ?

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



(de Eliana Popa)

De ce plângi Măicuță, Preasfântă Marie ?
Unde stă ascunsă sfânta-ti bucurie?
Dacă lângă Domnul Preaslăvită ești,
De ce plângi Măicuța ? De ce tânguiești ?

,, - Ochii mei nu pot să privească-n jos
Cum vor să mi-L vândă iarăși pe Hristos ,
Câte iude văd astăzi pe pământ
Pregătind Pretoriu pentru Fiu-mi Sfânt !

Jalea mea e mare, plâng privind la bici
Ce stă pregătit pentru ucenici,
Pentru voi,cei care ,azi Îl însoțiți
Căci și voi la fel, fi-ve-ti prigoniți !

Ce cununi de spini cu sârg vă-mpletesc !
Cuie sure-ascut și le oțelesc
Crucile sunt gata, trupuri își așteaptă
Pilați pregătesc loc de judecată !

Câte mame plâng imbrăcate-n sac
Lângă prigoniții ultimului veac,
Câte Magdalene, câte Veronici
Vor păși pe Cale lângă mucenici !

Ane și Caiafe mai multi și fălosi
Pregătesc din umbră martori mincinoși,
Și pe voi v-asteaptă , lacomă, Gabatta
Multă suferință, crudă judecata !

Dar mi-a spus Hristos să nu aveți teamă
Veți simți durerea doar la prima rană,
Va purta cu voi chinul și calvarul
Vă va ține tari, mâna Sa și Harul !

Va urca Golgota păzind a Sa turmă,
Lângă mucenicii neamului din urmă
Dacă pe pământ spini vă împletesc
Pentru voi in ceruri , crinii înfloresc !

Că această vreme trebuie să vină
Unii-s Întuneric, alții sunt Lumină
Vremea-n care iadul urlă furios
Luptă cu tot omul ,luptă cu Hristos !

Eu mă rog, copii, să rămâneți treji !
Să vă numărați printre cei alesi,
Să pășiți Golgota de Har întăriți
Să urcați Taborul în sobor de sfinți !"

Sursa foto : Internet

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ