16 iulie 2019

RUGĂCIUNE CĂTRE PREA SFÂNTA NĂSCĂTOARE DE DUMNEZEU

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



                                           RUGĂCIUNE CĂTRE PREA SFÂNTA 
                                             NĂSCĂTOARE DE DUMNEZEU
                                         LA VREME DE NECAZ ȘI ÎNTRISTĂRI
Valuri de patimi mă împresoară , mare necaz și strâmtoare îmi umplu sufletul , o , întru tot SFÂNTĂ MAICĂ , LINIȘTEȘTE SUFLETUL MEU CU PACEA FIULUI TĂU ŞI ALUNGĂ DEZNĂDEJDEA ŞI ÎNTRISTAREA SUFLETULUI MEU CU CU HARUL SĂU !
Potolește furtuna păcatelor mele care mă frig ca un vierme în foc şi stinge - i flăcările !
UMPLE - MI INIMA DE BUCURIE , PREA CURATĂ MAICĂ şi împrăștie ceața nelegiuirilor mele de la fața mea , căci acestea mă împresoară şi mă tulbură.
LUMINEAZĂ - MĂ CU LUMINA FIULUI TĂU ! Sufletul meu se simte sfârșit ; totul îmi este greu , chiar și rugăciunea . Iată - mă , rece ca piatra !
Buzele mele şoptesc o rugăciune , dar inima mea nu tresaltă. Necazurile m - au împresurat de pretutindenea . Topește gheața din jurul sufletului meu şi ÎNCĂLZEȘTE - MI INIMA CU DRAGOSTEA TA !
NU - MI PUN NICIO ÎNCREDERE ÎN APĂRAREA DE LA OAMENI , CI ÎNGENUNCHEZ DINAINTEA TA , O PREA SFÂNTĂ MAICĂ ŞI FECIOARĂ !
NU MĂ ALUNGA DE LA FAȚA TA , CI PRIMEŞTE RUGĂCIUNEA ROBULUI TĂU !
Tristețea m - a cuprins . Nu mai pot răbda năvălirile diavolilor !
Nu am nicio apărare , nici nu aflu loc de refugiu , om nenorocit ce sunt !
Sunt pururea biruit în lupta aceasta şi NU AM ALTĂ MÂNGÂIERE DECÂT ÎN TINE , PREA SFÂNTĂ MAICĂ !
O , NĂDEJDE ŞI APĂRAREA TUTUROR CREDINCIOȘILOR , NU TRECE CU VEDEREA RUGĂCIUNEA MEA ! Amin !
PREA SFÂNTĂ MAICĂ A LUI HRISTOS , PREA CURATĂ , PREA BINECUVÂNTATĂ MAICĂ A LUI DUMNEZEU , vezi cum satana mă izbește precum valurile mării izbesc corăbiile !
El mă amăgește ziua și mă tulbură noaptea ! Nu am pace , sufletul meu se pleacă , duhul meu se cutremură !
GRĂBEȘTE , PREA SLĂVITĂ MAICĂ ŞI MĂ AJUTĂ !
ROAGĂ - L PE DULCELE DOMN IISUS HRISTOS SĂ AIBĂ MILĂ DE MINE ȘI SĂ - MI IERTE PĂCATELE PE CARE LE - AM SĂVÂRȘIT !
PREA SFÂNTĂ MAICĂ A DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS , BUNĂTATEA TA CEA PLINĂ DE IUBIRE ESTE NESFÂRȘITĂ ŞI ESTE CEL MAI MARE VRĂJMAȘ AL PUTERILOR IADULUI !
CHIAR ATUNCI când cel mai mare păcătos cade în străfundurile iadului , împins de forțe diabolice , dacă ACESTA STRIGĂ CĂTRE TINE , TU EȘTI GATA SĂ - L ELIBEREZI DIN LEGĂTURILE IADULUI !
SLOBOZEŞTE - MĂ ŞI PE MINE !
PRIVEȘTE cum satana vrea să mă facă să mă împiedic şi să - mi zdrobească credința , dar EU ÎMI PUN TOATĂ NĂDEJDEA ÎN DOMNUL !
SLAVĂ ȚIE , CEEA CE EȘTI MAI CINSTITĂ DECÂT HERUVIMII ŞI MAI MĂRITĂ FĂRĂ DE ASEMĂNARE DECÂT SERAFIMII ! Amin !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ