21 iulie 2019

DOAMNE-AL MEU, NU MĂ LĂSA!


DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



de Preot Sorin Croitoru

Da, Iisuse-al meu, mai cad,
Nu-s așa cum mi-ai cerut..
Când spre ceruri, când spre iad,
Când cu Tine, când căzut..

Plânge inimioara mea
Că nu-s, Doamne, doar al Tău..
Când mergând pe calea Ta,
Când pe calea celui rău..

Da, Iisuse, eu doresc
Să țin calea către Cer,
Dar de multe ori greșesc..
Când mă mântuiesc, când pier..

De-aș privi mereu în sus
Către veșnicia Ta..
Însă lumea m-a sedus:
Când cu Tine, când cu ea..

Doamne-al meu, nu mă lăsa,
Când sunt slab, trimite-mi har..
Ieși în căutarea mea,
Când devin al lumii iar..

Să îmi amintești de Rai
Și de iezerul de foc..
Dacă vrei ca să mă ai,
Nu mă menaja deloc!

Amintește-mi vremea când
Doamne, Ție-Ți ofeream
Orice zâmbet, orice gând,
Toată dragostea ce-aveam..

Și atunci, cuprins de dor,
Eu voi plânge, Domnul meu,
Ca un fiu risipitor
Dezmorțit din somnul greu,

Căci voi ști în sinea mea
Că Păstorul a venit
Să-Și salveze oaia Sa,
Mielul Său cel rătăcit..

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ