15 iulie 2019

PRIVESTE CU-NDURARE, DOAMNE !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



( versuri: Eliana Popa)

Priveste cu-ndurare, Doamne
La păcătosul care-s eu,
Tu esti Acel ce-mparti iubire
Si celui bun si celui rău !

Priveste cu-ndurare,Doamne
Că azi genunchiul n-am plecat
Cu umilinta si iubire...
Primeste doar, un mic oftat!

Priveste cu-ndurare, Doamne,
Că sunt si eu copilul tău
Ajută-mă să fiu lumină,
Nu astăzi bun si mâine rău.

Priveste cu răbdare, Doamne,
Si-asteaptă-mă că vin mai greu,
Mai rătăcesc mergând pe cale,
Dar mâine,poate-ajung si eu.

Priveste cu-ndurare,Doamne,
Când mă ridic si iară?i cad
Când tot ce încă strâng in mine,
E si virtute si păcat.

Priveste cu-ndurare,Doamne
Că-s lut, si tină, si noroi
Si când in inima e noapte,
Si ochii mi-s de lacrimi goi.

Priveste cu iubire,Doamne
Cum de pe Cruce ai privit
La mine,sluga trădătoare
Ce ieri si azi Te-am răstignit !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ