28 iulie 2019

DE VORBĂ CU DUMNEZEU

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

"Doamne, am venit la tine să m-ajuți ca să pot duce
Greutatea de pe suflet... hai, coboară de pe cruce!"
"Tu vorbește,spune Domnul...eu te-aud oriunde ai fi
Sunt mereu atent la tine fie noapte, fie zi!"

"Doamne fă-Te mai aproape, s-ajung la umărul Tău
Să mă sprijin, că am teamă că mă prăvălesc în hău!"
"Să n-ai teamă, doar te prinde de-a mea cruce, și-oi vedea
Că te scoate din necazuri și de rău te-a proteja!"

"De ce Doamne niciodată nu-mi ștergi lacrima ce curge?"
"Pentru că prin ea purifici sufletul atunci când plânge!"
"Doamne-am obosit de viață...este crudă și e grea!"
"Te-nțeleg...dar tu suportă...cum suport eu hula ta!"

"Fericit vreau să fiu, Doamne, să fiu bun și să iubesc..."
"Fii, că toate împreună ca și om te împlinesc!
Doar iubind, vei fi ferice...bun... și multe vei ierta,
Și așa-mi vei fi alături și-n credință vei umbla!"

"Doamne, au fost zile-n care te-am pierdut...nu te-am găsit!"
"M-am îndepărtat de tine să mă cauți negreșit!"
"Câteodată nu știu parcă nici a spune-o rugăciune!"
" Nu-i nevoie...doar încearcă să vorbești sincer cu tine!"

"Am momente-n care, Doamne, nici măcar nu știu ce sunt!"
"Ești acel ce plămădit-am dintr-o mână de pământ!"
"Doamne, uneori în suflet e-ntuneric și mi-e teamă!"
"Doar aprinde-o lumânare, și lumina-i îl destramă!"

"De ce stai mereu în ceruri, spune-mi Doamne, te-aș ruga?"
"Eu stau răstignit pe cruce, pe pământ, că lumea-i rea,
Sui în cer doar pentru unii, să-i primesc când vin acasă!"
"Dar eu voi ajunge-n ceruri?" "Poartă-ți crucea ce te-apasă!"

"Cum să fac, că e grea tare, și-umerii mi-apasă greu?"
"Prin smerenie doar omul, Îl vede pe Dumnezeu!
Eu ți-am dăruit o viață și am împărțit-o-n zile,
Tu primește-așa cum vine, fii ascultător copile!"

"Doamne dar unele zile sunt urâte și sunt grele..."
"Da, dar altele sunt bune...bucură-te doar de ele!"
"Spune-mi, Doamne, oare mâine, cum va fi, voi fi eu bine?"
"Nu te mai gândi la mâine...trăiești azi...nu îți convine?

Nu te întreba de mâine...ce va fi...ce va urma...
Mulțumește pentru astăzi că te-ai putut ridica!
Acum hai, de te ridică și te du într-are tale..."
"Da, dar nu mă lăsa Doamne, ia-mă în mâinile Tale!"

"Te-oi lua, de tu la rându-ți vei păși în dreapta mea,
Cu smerenie, credință, să m-ajuți a te ierta!"
" Așa, Doamne, Tu ajută-mi din drum să nu mă abat,
Și Te voi slăvi de-a pururi, veșnic să fii lăudat!"

Versuri Ștefania Vasile

21-07-2019

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ