14 iulie 2019

.Ce este credinţa

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE..

Credinţeste răspunsul omului la făgăduinţele lui Dumnezeu.
Credinţînseamnă să priveşti un prunc nou născut şi să-l slăveşti
pe Ziditorul.
Credinţînseamnă să mergi prin ploaie, ştiind că totuşi soarele va
străluci din nou.
Credinţînseamnă să ai mereu în faţă răstignirea, ştiind totuşi că
nu este capitolul ultim al vieţii. În lume necazuri veţi avea, dar
îndrăzniţi Eu am biruit lumea (Matei 10:22).
Credinţare o soră geamănă numită iubirea; căci credinţa nelegată
de iubire e moartă. Credinţa primeşte, iubirea dăruieşte.
Credinţse cultivă; ea creşte prin rugăciune şi cercetarea
cuvântului lui DumnezeuPrin urmare, credinţa este din auzire, iar
auzirea prin cuvântul lui Hristos (Romani 10:17).
Credinţînseamnă să-L crezi pe Dumnezeu pe cuvânt, la fel cum
crezi când savantul îţi spune că soarele se află la 92 de milioane de km
de pământ, deşi nu ai măsurat niciodată.
Credinţînseamnă să te pleci înaintea celor descoperite de
Dumnezeu: De primim mărturia oamenilor, mărturia lui Dumnezeu mai
mare este; că aceasta este mărturia lui Dumnezeu care au mărturisit
pentru Fiul Său. Cela ce cred în Fiul lui Dumnezeu are mărturia în sine;
cela ce nu crede lui Dumnezeu, mincinos L-a făcut pe dânsul, pentru că
nu a crezut în mărturia pe care a mărturisit-o Dumnezeu pentru Fiul Său.
Şi aceasta este mărturia, că viaţă veşnică ne-a dat nouă şi această viaţă
întru Fiul lui este (1 Ioan 5:9-11).
Credinţînseamnă să spui cu convingere Cred şi să crezi ce spui:
Cred că voi vedea bunătăţile lui Dumnezeu din pământul celor vii;
Cred că Domnul este luminarea mea şi Mântuitorul meu, de cine mă
voi teme?; Cred că Domnul este apărătorul vieţii mele; de cine mă voi
înfricoşa? (Psalm 27).
Credinţnu merge împotriva raţiunii; ea trece dincolo de raţiune.
Credinţînsemnă să garantezi cu viaţa ta că Iisus Hristos este Fiul
lui Dumnezeu şi Mântuitorul lumii şi să rişti totul pentru aceasta.
Credinţnu înseamnă doar să crezi în existenţa lui Dumnezeu, ci să
te laşi în voia Lui: Doamne, precum vrei şi precum ştii, miluieşte! Să ştii
nu numai că Dumnezeu există, ci şi că-ţi poartă de grijă.
Credinţeste mâna ce primeşte binecuvântarea.
Credinţprimeşte ceea ce Dumnezeu dă, nu ca pe ceva ce am
merita, ci ca pe un dar al harului Său.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ