10 februarie 2012

AVORTUL

DOAMNE AJUTA!

O femeie îngândurată, cu un copil în braţe, s-a dus la medicul ei şi i-a spus:
“Domnule doctor, am o problemă serioasă şi am nevoie disperată de ajutorul dumneavoastră! Copilul meu nu are nici măcar un an, iar eu sunt din nou însărcinată. Nu vreau să am copii cu o vârstă atât de apropiată.”
Medicul i-a spus : ”În regulă, ce vreţi să fac?”
Ea a răspuns: “Vreau să întrerupeţi sarcina mea şi mă bazez pe ajutorul dumneavoastră pentru aceasta.”
Medicul a stat pe gânduri câteva clipe, şi apoi i-a răspuns femeii:
“Cred că am o soluţie mai bună la problema dumneavoastră. Şi e mai puţin periculoasă pentru sănătatea dumitale. Vedeţi dumneavoastră, pentru a nu fi nevoită să aveţi grijă de doi copii în acelaşi timp, haideţi să îl ucidem pe cel care-l ţineţi în braţe. Aşa vă puteţi şi odihni o vreme înainte ca celălalt să se nască. Dacă tot vom omorî unul din ei, nu contează pe care. Nu există niciun fel de risc pentru corpul dumneavoastră dacă îl alegeţi pe cel din braţe.”
Femeia ... speriată…, a zis : “Nu, doctore, e înspăimântător ce spui ! E o crimă să omori un copil! ”
“Sunt de acord,” zise medicul. “Dar păreaţi să fiţi de acord cu acest lucru, aşa că mă gândeam ca aceasta ar fi cea mai bună soluţie.”
Medicul a zâmbit, ştiind că s-a făcut înţeles.
El a convins-o pe acea mamă că nu există nicio diferenţă între a omorî un copil care deja s-a născut şi unul care este încă în pântece.
Crima este aceeaşi!
Iubirea înseamnă să te sacrifici pentru binele unei alte persoane.
Avortul însă, înseamnă să sacrifici o altă persoană pentru binele tău.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ