26 aprilie 2021

Săptămana Patimilor...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


"Doamne-n săptămâna asta grea a patimilor Tale
fă să-Ți suferim alături, când Tu sui a Crucii cale.
Să simţim şi noi cum crucea ne apasă şi ne doare
Să simţim cum arde biciul peste sânge şi sudoare.

Doamne, să-Ți simţim alături fiecare lovitură
să răbdăm aceeaşi hulă şi batjocură şi ură,
să plătim cu-aceleaşi lacrimi şi cu-acelaşi sânge toate
să simţi şi Tu că ne doare c-am trăit cândva-n păcate.

Doamne, ia-mă şi pe mine să-mi pun umărul sub cruce,
măcar partea mea de vină să-Ți ajut să mi-o poți duce
măcar sarcina mea, Doamne, să m-apese şi pe mine,
e de-ajuns câţi ani din viaţă Ți-am făcut numai ruşine.

Sus, pe Golgota Iisuse, când pe cruce-au să Te-ntindă
fă şi firea mea cea veche răstignirea s-o cuprindă,
şi privindu-Ți agonia s-o văd şi pe ea cum moare
Tu să Te cobori de-acolo, dar ea-n veci să nu coboare.

Iar în clipa Învierii, piatra când se dă-ntr-o parte,
să se vadă că din groapă ai ieşit fără de moarte
Sfintele Mironosiţe şi-ai Tăi ucenici să vadă
şi-ale mele semne alături, şi-nvierea mea s-o creadă.

Atunci ştiu că şi-n a doua fericită Înviere
aş veni şi eu cu Tine, în mărire şi putere,
că dac-am răbdat alături în batjocuri şi-n ruşine
vom fi alături şi-n mărire să împărăţim cu Tine."

(Traian Dorz)

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ