28 aprilie 2021

Rugăciune in Săptamana Patimilor...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Dumnezeul meu, fac ce pot, dar ajută-mi Tu ca să mă îndrept, căci singur nu pot!
"Întărește-mă, Doamne, și transformă frica și durerea mea în pace și bucurie.
Alungă, Doamne, toate gândurile care nu vin de la Tine, Dumnezeul meu, și nici din dreptatea Ta.
Du-mă în Lumina Ta și mă luminează!
Doamne! Toate le ştii, fă cu mine precum voieşti!"
Doamne Numele Tau este Iubire: nu ma respinge din cauza pacatelor mele.
Numele Tau este Putere: intareste-ma sa nu cad in rautate. Numele Tau este Pace: imblanzeste sufletul meu cel tulburat. Numele Tau este Mila: nu inceta sa ma ierti''.
Doamne, stau in fata ta fara nici o pretentie. Te rog sa-mi ierti pacatele mele, ma caiesc sincer de ceea ce am facut. Te rog sa ma ierti. In numele Tau, ii iert pe toti cei care m-au nedreptatit. Renunt la Satana si la toate lucrarile sale.
Imi dau totul pentru tine. Eu, Doamne Iisuse, Te accept ca Domnul Dumnezeu si Mantuitor. Vindeca-ma, schimba-ma, intareste-mi trupul, sufletul si spiritul.
Doamne, vino si inconjoara-ma cu dragostea ta, umple-ma de Duhul Sfant. Te iubesc, Doamne. Te laud, Doamne. Iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat. Te voi urma in fiecare zi din viata mea.Amin !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ