7 aprilie 2020

."Rugaciunea Sfantului Efrem catre Maica Domnului"...e minunată!!!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


..."Maica cea puternică a puternicului şi viului Dumnezeu, dă-mi mie, celui lipsit, mână de ajutor! Minunează milele tale peste mine, ticălosul! Deşteaptă sufletul meu, zicîndu-i: „Mîntuirea ta sunt eu!"

Ajutătoarea mea şi sprijinitoarea mea eşti, Curată. Primeşte cererea nevrednicului robului tău!
Cred, Preacurată, că poţi să faci aceasta. Mîntuieşte-mă tu, ceea ce eşti calea cea nerătăcită a celor ce se pocăiesc! Arată mai minunate milele tale întru mine, cel mai mişel şi mai ticălos decît toţi, nădejdea mea, Stăpînă, Născătoare de Dumnezeu!

Căci tu cunoşti gandurile şi faptele mele, şi neputinţa firii mele celei smerite, şi înaintea ta îmi pun sufletul meu cel spurcat cu multe păcate şi cu gînduri necuvioase.

Tu vezi, Stăpîna mea, bubele rănilor mele şi cugetele mele cele rele şi viclene. Tu dăruieşte-mi vindecare, vărsînd peste dînsele picătura milostivirii tale celei iubitoare de oameni! Caută spre mine, Stăpîna mea Născătoare de Dumnezeu, şi fă mie blînd şi milostiv pe Fiul tău şi împăratul tuturor, Care va să arate înaintea îngerilor şi a oamenilor gîndurile şi faptele mele cele rele şi viclene.

Că te primeşte pe tine ca pe o Maică iubitoare de oameni care soleşti pentru sufletul deznădăjduit, ca una ce eşti scăpare a păcătoşilor. Că întru acest fel te-a pus pe tine sprijin, şi scăpare şi ajutor celor ca mine, păcătoşi, Fiul si Dumnezeul tău. Căruia I se cuvine toată slava, cinstea şi închinăciunea, împreună cu Cel fără de început al Lui Părinte şi cu Preasfîntul, şi bunul şi de viaţă făcătorul Lui Duh, acum, şi pururea şi în vecii vecilor. Amin!

                                                                                                                     Sfantul Efrem Sirul

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ