29 aprilie 2020

Rugăciune Câtre Preasfânta Născătoare de DUMNEZEU

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


a Nomofilaxului Ioan Diaconul Evghenicos, frate al lui Marcu Efeseanul
Maică a lui DUMNEZEU Preacurată ,
pentru că decât Numirea aceasta , nu pot să aflu şi să-Ţi aduc Tie alta mai bună , mai Aleasă şi mai Dumnezeiască ,
Maică a lui DUMNEZEU , Pururea Fecioară ,
Curată şi cu totul Curată şi Preacurată , atât cu Mintea , cât şi cu Cuvântul , cu Duhul şi cu Trupul .
Ceea ce pe Cuvântul şi DUMNEZEU Cel Curat şi Preacurat , pe DOMNUL nostru Iisus Hristos ,
din Preacuratele Tale Sângerări , fără de materie Fiind şi fără de trup ,
L-ai Intrupat şi cu Adevărat omenesc Trup L-ai Imprumutat ,
prin Covârşirea Faptei Bune ,
Infricoşător şi mai Presus de cuvânt Lăcaş Te-ai Făcut al Celui ce pentru noi , oamenii , şi pentru a noastră Mântuire ,
Bine a Voit a Pleca Cerurile şi a Se Pogorî către ticăloşia noastră.
Născătoare de DUMNEZEU cu totul Fără Prihană ,
Cea Preacurataă şi Neîntinată , atât cu Purtarea , cât şi cu Viaţa şi cu Cuvântul ,
şi mai Neprihănită decât toată Zidirea cea curată , Gândită sau Simţită .
Născătoare de DUMNEZEU cu totul Neîntinată .
Născătoare de DUMNEZEU cu totul Lăudată ,
Cea cu Nume de DOAMNA , cu multe Nume şi cu Mari Nume Numită ,
Toată Luminată , Toată Sfântă , Toată cu Daruri Dăruită .
Mireasă Nenuntită şi Maică a lui DUMNEZEU Fecioară ,
mai Desfătată decât Cerurile ,
mai Strălucită decât soarele ,
mai Cinstită decât toate zidirile ,
mai Sfântă decât Heruvimii ,
mai Slăvită decât Serafimii ,
Stăpână a Ingerilor ,
DOAMNA a Lumii ,
Bună şi cu totul Bună şi Lăcaş Preabun al lui DUMNEZEU Celui Singur Bun şi Preabun .
Primeşte ca O Milostivă , cu Dragoste , această mică şi smerită mulţumire , făcută după putere , Ceea ce Eşti Inchinată totdeauna de Toată Zidirea şi Ai Stăpânire peste toate .
Primeşte cu Blândeţe rugăciunea de rob , Ceea ce , Fiind de O Rudenie cu oamenii , Stii cu deadinsul neputinţa firii omeneşti şi Eşti Iubitoare a tuturor , Purtându-le de grijă şi Cercetăndu-i , Preamilostivo .
Ascultă-mâ pe mine , Preadulce Stăpâna mea .
Preasfântă de DUMNEZEU Născătoare ,
de DUMNEZEU Impodobită şi cu Daruri de DUMNEZEU Dăruită ,
Cea Care din fire , Asemenea lui DUMNEZEU , Ai Blândeţe , Seninătate , Bunăvoinţă şi Bunătate , Impărăteasă Care cu Strălucire Stai Pururea de-a Dreapta lui DUMNEZU Celui Blând şi Bun ,
Care Eşti Impodobită cu haina de aur a Sfintelor Fapte Bune şi
cu multe feluri de Daruri ale Sfântului Duh .
Ceea ce peste toate Domneşti şi pretutindeni Ajungi şi toate le Poţi ,
ca O Maică a Atotputernicului DUMNEZEU ,
şi pe toţi cei din nevoi îi Mângâi şi de ispite îi Slobozeşti şi necazurile le Uşurezi ,
Uşurează , rogu-mă, şi sarcina cea grea a păcatelor mele, a păcătosului şi netrebnicului robului Tău , pentru care ispitele cele lumeşti vin asupră-mi, şi toate fărădelegile mele Spală-le prin vărsarea lacrimilor mele .
Ceea ce L-Ai Născut pe Mielul lui DUMNEZEU , Cel ce Ridică păcatul Lumii ,
Ridică împietrirea minţii mele celei iubitoare de păcat.
Dă sufletului meu umilinţă şi ochilor mei izvoare de lacrimi şi plâns făcător de bucurie .
Izbăveşte-mă , Stăpâna mea Preasfântă , de smintelile celui viclean şi de nesuferitele ispite lumeşti întru care din tânără vârstă am căzut, şi inima mea, care de nenumărate scârbe şi necazuri şi primejdii este de-a pururea stăpânită, o Mângâie şi o Vindecă , Mângâierea Cea Dulce a Lumii , Nădejdea celor deznădăjduiţi .
Ajutorul celor neajutoraţi şi Frica de DUMNEZEU şi Dragostea Lui într-însa Sălăşluind-O , şi de toată împresurarea şi mâhnirea pe dânsa Izbăvind-o , cu Mila Ta cea Bogată Indulceşte-o .
Până când , Stăpâna mea Preabuna , strig şi sunt părăsit, glăsuiesc şi nu sunt auzit?
Dar cu dreptate sunt trecut cu vederea, Maică a lui DUMNEZEU Preacurată , pentru că din pricina aplecării către cele rele şi a deprinderii biruit fiind totdeauna de vrăjmaşul, începătorul răutăţii, supus sub mâna lui mă fac.
Deci Opreşte cu Rugăciunile Tale nebunia vrăjmaşului asupra mea, Sfărâmă cu Puterea Ta măiestriile lui cele potrivnice.
Viforul , întreita învăluire şi întunericul Prefămi-le în Linişte şi Pace şi Lumină , pretutindenea Fiindu-mi de faţă şi totdeauna Străjuindu-mă şi toată mintea mea şi cuvântul şi fapta către ceea ce se cuvine Indreaptă-le ,
cu totul Sfinţindu-mă şi Luminându-mă şi pe toate ale mele către Fapta Bună Povăţuindu-le .
Iar Voia Cea Bună şi Preasfântă a Fiului Tău şi DUMNEZEULUI meu a o păzi şi a o face cu osârdie Sileşte-mă , Indemnându-mă către Implinirea Poruncilor ,
iar celor vii care întăresc voinţa mea cea trândavă ca, Mântuit fiind , Stăpâna mea de DUMNEZEU Născătoare , şi Impărăţiei Cerurilor prin Tine Invrednicindu-mă , să Te Slăvesc pe Tine Cea Slăvită şi prea Binecuvântată în vecii vecilor .
Amin , Amin , Amin !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ