27 aprilie 2020

DĂ-NE DOAMNE,ASTĂZI !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

( versuri: Eliana Popa)

Dă-ne Doamne astăzi liniștea din ceruri
Poate doar atunci pașii ne-om opri
Si-om simții in suflet ale morții geruri
Candele s-aprindem pentru vesnicii!

În mijlocul zarvei rugăciuni să urce
Pleacă-Te,Stăpâne taina-mi să-Ti șoptesc
Că nimic nu-Ti cer când cuvântul curge
Doar prin Tine,Doamne,veșnic să trăiesc !

Când sunt lut și tină ce pot eu a-Ti cere,
Lucruri trecătoare să mă veselesc?
Sau știința lumi..sa citesc în stele,
Când eu vreau pe Tine să Te preamăresc?

Când sunt cel din urmă,oare pot a-Ti cere
Să fiu așezat lângă cei dintâi?
Când în ziua nuntii, și-a chemării mele
La ospățul Tău,ultimul mă pui !

Dă-ne Doamne astăzi, îngeri să ne poarte
Pașii către calea, sufletelor vii
Să lăsăm în urmă visele deșarte
Să urcăm Golgota pentru a trăi !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ