18 aprilie 2020

.CRUCEA PATIMILOR MELE


DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE..



de Preot Sorin Croitoru

Mă văd pe-o cruce-n mintea mea,
Tâlhar murdar și plin de rele,
Și-L văd în stânga răstignit
Pe Domnul mântuirii mele..


Iisuse, sunt mai rău ca cel
Ce Ți-a furat cu-o vorbă Raiul..
El nu știa, dar eu știind
Mi-am dus în multe patimi traiul!

El Te-a mărturisit atunci
Când toți se lepădau de Tine;
Eu Te cunosc de la Botez,
Dar n-am acea credință-n mine..

El păcătos se socotea,
Știind că pe dreptate moare,
Dar eu cârtesc în mintea mea
Și pentru-n dinte ce mă doare!

Mă văd de-a dreapta lui Iisus
Pe crucea patimilor mele
Și-I cer, plângând, salvarea mea,
Căci am îmbătrânit în rele..

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ