3 octombrie 2018

SĂ MI LE IEI PE TOATE, DOAMNE!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...
· 


de Preot Sorin Croitoru
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi cerul cel de sus,
Să Îl slăvesc pe Tatăl nostru
Privindu-i soarele-n apus..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi luna s-o privesc
Și mângâiat de blânda-i rază,
Pe Tatăl nostru să-L slăvesc..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi stelele pe cer,
Să Îl slăvesc pe Tatăl nostru,
Uimit de-al nopților mister..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi câmpul cel cu flori,
Să Îl slăvesc pe Tatăl nostru
Plimbându-mă pe el în zori..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi râul cel vioi,
Să Îl slăvesc pe Tatăl nostru
Văzând al apelor puhoi..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi codrul cel umbros,
Să Îl slăvesc pe Tatăl nostru
În alunișul răcoros..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mă s-alerg în vânt,
Să-i simt atingerea pe față
Și fericit atunci, să cânt..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi oamenii cei buni,
Să ne rugăm toți împreună
Cum se rugau sfinții străbuni..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Că nici măcar nu-mi trebuiesc
Atât cât am în cer un Tată,
Ce mă iubește și-L iubesc..
Să mi le iei pe toate, Doamne,
Dar lasă-mi harul Tău cel sfânt,
Pe frații mei români din lume
Să-i întăresc cu-al meu cuvânt!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ