24 octombrie 2018

NU VREAU SĂ PIERD IUBIREA TA!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



de Preot Sorin Croitoru
De m-am lipit prea tare de țărână 
Și să Îți văd iubirea nu mai pot,
Să-mi lași doar ce vrei Tu să-mi mai rămână,
În rest, Mântuitorul meu, ia-mi tot!
Desprinde-mă de tot ce mă încântă
Și astfel mă distrage de la Cer.
Nu vreau să pierd iubirea Ta cea sfântă
Și-n noaptea neștiinței eu să pier!
Nu vreau, având, să zac în colivie,
Robit de crunta poftă de-a avea,
Ci vreau ca mintea liberă să-mi fie,
Primind mereu lumina Ta în ea!
În marea vieții plină de năvoade
Întinse de pescarii lui Satan,
Se duc la fund, pierind, întregi noroade,
Ademenite blând de zeul Ban..

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ