28 octombrie 2018

CÂNTĂ-MI TU, DOAMNE !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

(Versuri: Eliana Popa)
O, cântă Tu, Doamne,inimii mele
Cântarea pe care, din vesnicii
Ai pus-o in suflet in clipele grele
Alesilor Tăi si Sfintei Marii !
Cântarea cântării in care vibrează
Iubirea curată ce-aprinde-n tării
Lumini si miresme ce tainic se-asează
Pe aripi de ingeri ce-Ti cântă-n vecii.
Că eu Ti-as cânta, din suflet mi-as face
Vioară cu strună maiastra, dar stii..
Că-s bulgăr de lut si vas care zace
Si-asteaptă Olarul spre-al desăvârsi!
O, cântă-mi Iubire, Iubirea mea mare
Ce-acolo pe Cruce, zapisul mi-ai sters
Cu apă si sânge si-n trup cu piroane
Sa-mi dai mie viată, la moarte ai mers !
Cu sângele Tău, semnat-ai răvaşul
Prin care Adam s-a-ntors iar in Rai
O, cântă-mi cântarea de care Pizmasul
Se teme si fuge, cu ciudă si vai !
Apleacă-Te, Doamne si-ascultă-mi chemarea
Te-asează acolo, in sufletul meu
Si-n clipa din urmă, păzeste-mi plecarea
Si-adu' lângă mine pe ingerul Tău !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ