24 octombrie 2018

PREOTUL

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


de Preot Sorin Croitoru
Nu aș fi crezut vreodată
C-o s-ajung să Te slujesc,
Să Îți pasc ca Petru mieii,
Arătând că Te iubesc,
Să spun lumii despre Tine,
Vestea bună să o spun,
Că adică sus în ceruri
Noi avem un Tată bun..
Nu aș fi crezut vreodată
C-o să intru în Altar
Îmbrăcând odăjdii sfinte,
Luminat și plin de har,
Să fac cereri pentru oameni,
Stând cu spatele spre ei,
Să mă-ntorc apoi cu fața
Și să Ți-i hrănesc pe miei..
Nu aș fi crezut vreodată
C-o să stau în fața Ta
Și precum la Sfinții Îngeri,
Multă cinste îmi vei da,
Căci Te țin pe două palme,
Te mănânc, Te dăruiesc..
Din Potirul Sfintei Slave
Credincioșii Te primesc..
Nu aș fi crezut vreodată
C-o s-ascult atât amar,
Că o să dezleg păcate,
Vindecând cu al Tău har,
C-o să știu că ești cu mine
Și prin mine-o să vorbești,
Gura mea și mâna dreaptă
O să mi le folosești..
Nu aș fi crezut vreodată
Că prin case-o să Te port,
La sfințit de locuințe,
La copil născut, la mort,
La bolnavi în neputințe,
Oameni blânzi precum Zaheu,
Pretutindeni unde intru
Eu Îl duc pe Dumnezeu..
Pentru ce atâta cinste,
Să mă faci păstorul Tău?..
Sunt un om ca oarecare,
Nici mai bun și nici mai rău..
Nu-s ca sfinții din vechime,
Sau ca cei de prin pustii..
Nu-s ca sfinții Tăi călugări,
Sau ca alții ce îi știi..
Doar atât e bun în mine:
Faptul că Te-am cunoscut
Și mi-e dor de-a Ta iubire
De când, Doamne, Te-am văzut..
Dacă păcătoși ca mine
Pot să-Ți fie de folos,
Slavă-nțelepciunii Tale,
Dumnezeule milos!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ