20 iulie 2018

Rugãciune pentru mântuire

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Dumnezeul meu, cred întru Tine si mã rog Tie, întãre ste-mi credinta!
Mã pocãiesc, fã-mi cãinta sã prisoseascã!
Te slãvesc ca pe întâiul meu început,
Te doresc ca pe cea mai înaltã dorintã a mea,
 Îti mulţumesc ca Binefãcãtorului meu cel vesnic.
Te chem ca pe puternicul meu ajutor.
 Dumnezeul meu, binevoieste si povãtuieste-mã cu întelepciunea Ta, cãlãuzeste-mã cu dreptatea Ta, apãrã-mã cu puterea Ta. Îti închin, o, Dumnezeule, gândurile, faptele si suferin mele mele, ca în viitor sã mã gândesc la Tine, sã grãiesc de Tine, sã lucrez dupã voia Ta, sã sufãr pentru Tine.
Doamne, eu voiesc ceea ce voiesti Tu, pentru cã Tu voiesti sã mã supun voii Tale si fãgãdu - iesc sã fac ceea ce voiesti Tu.
Te rog cu umilintã: Lumineazã- mi mintea, întãreste-mi voinţa, curãteste-mi trupul si-mi sfinteste sufletul! Dumnezeule preabun, ajutã-mã sã mã curãtesc de gresalele trecute, sã biruiesc ispitele viitoare si sã lucrez cuvenitele virtuti.
Umple inima mea de dragoste pentru bunãtatea Ta, de urã pentru greselile mele, de râvnã pentru binele aproapelui si de defãimare pentru desertãciunile lumii. Fã-mã sã fiu supus mai-marilor mei si cu dragoste cãtre cei mai mici, credincios prietenilor si iertãtor vrãjmasilor mei.
Vino, Atotputernice, întru ajutorul meu, ca sã biruiesc cele sapte pãcate de cãpetenie, care sunt pricina tuturor pãcatelor.
 Sã biruiesc adicã mândria, prin smerenie crestineascã; invidia, prin dragoste si bucurie pentru binele aproapelui; desfrânarea, prin înfrânare si curãtie; lãcomia, prin cumpãtare; mânia, prin rãbdare; lenea, prin bãrbãtie crestineascã.
Asemenea sã biruiesc si toate celelalte pãcate si patimi care izvorãsc din acestea. Si-mi dã virtutile crestinesti: credinta, nãdejdea si dragostea.
 Dumnezeul meu, fã-mã întelept întru lucrurile mele, curajos în primejdii, rãbdãtor în nenorociri si smerit în propãsire.
Nu mã lãsa sã uit vreodatã a fi cu luare aminte la rugãciune si în bisericã, cumpãtat la masã, grabnic la împlinirea datoriilor si statornic în hotãrâri.
Doamne, insuflã-mi grija sã am totdeauna constiintã dreaptã, înfãtisare cuviincioasã, vorbire folositoare si purtare în bunã rânduialã.
 Dã-mi harul Tãu, ca sã mã deprind a-mi stãpâni totdeauna patimile, a mã învrednici de darurile Tale, a pãzi legea Ta si a dobândi mântuirea.
Dumnezeul meu, fã sã cunosc cât de mici sunt bunãtãtile pãmântesti, cât de mari sunt cele ceresti şi cât de nemãrginitã este vesnicia.
Ajutã-mi sã fiu întotdeauna gata de moarte si sã nu mã cutremur de judecata Ta, sã scap de chinurile cele vesnice si sã dobândesc raiul prin Iisus Hristos, Domnul nostru.
                                                                                                                                              Amin.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ