15 iulie 2018

BINECUVANTARE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


   Bucuria mea,

 In zori de zi cand mă trezesc, 
Smerit imi fac o cruce, 
Ca-n toata lumea nu găsesc, 
Un scut mai bun si dulce! 

Asadar, cum te-ai sculat din somn să-ti faci semnul crucii, sa-ti spui “Rugaciunile diminetii” si cu nadejdea in ajutorul si in purtarea de grija a lui Dumnezeu sa pleci spre serviciul tău, dar pe drum, in timpul lucrului si in toată ziua să spui cat mai des posibil: IISUSE, IISUSE, IARTĂ-MĂ, IISUSE! Minunat zice proorocul David: “In Domnul se va lauda sufletul meu.

Sa audă cei blanzi si să se veselească. Slăviti pe Domnul impreună cu mine si să inăltăm numele Lui impreună” (Psalm 33:2-3). 

Si să nu uiti că: “Harul Duhului Sfant este atat de dulce si mila Domnului atat de mare, incat este cu neputintă să fie descrise” (Sfantul Siluan Athonitul).

   Harul Domnului nostru Iisus Hristos, dragostea lui Dumnezeu Tatal si impartasirea Sfantului Duh, sa fie cu tine si cu toti cei dragi si tăi.
                                                                                                                    Amin si Aliluia!
                                                                                                                        Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ