12 iunie 2018

.RUGA versuri :Eliana Popa

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE..





Sfântă Preacurată, Maică și Fecioară
Vino lângă mine, de la cer coboară
Să-mi aduci Măicuță din Gradina ta
O mireasmă sfântă, să mă pot spăla.

Dă-mi o picătură din potirul sfânt
Varsă-l Maică Bună, varsă-l pe pământ
Să ne adapăm din gradina ta,
Din potirul milei, varsă Dragostea !

Adu-mi adierea florilor din rai
Să-mi imbrace trupul plin de putregai
Adu-mi haină nouă din gradina ta
Să mă primenesc,să mă poti ierta.

Sabia durerii, inima ti-a-mpuns
Când pe Sfânta Cruce chinuia Iisus
Si-ai simtit Măicuță, cea mai grea durere
Si ai plâns Măicută pan' la Înviere !

Iar acum Prea Sfânta, de-acolo de Sus
Tu le ierti trădarea celor ce L-au pus
Răstignit pe Cruce...pe Iisus al Tău
Pe Iisus al nostru, Fiu si Dumnezeu !

Un comentariu:

Georgeta spunea...

Sunteţi o binecuvântare pentru suflet! Felicitări! Domnul să vă dea tot ce vă doriţi! Georgeta

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ