15 iunie 2018

La cine să mă plâng, Stăpână?

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


La cine să alerg în durerea mea, dacă nu la tine, Împărăteasă cerească?
Cine va primi plânsul meu şi oftarea mea; dacă nu Tu, Preacurată, nădejdea creştinilor şi scăparea pentru noi păcătoşii?
Cine, dacă nu Tu, ne va apăra mai bine de nevoi? Ascultă oftarea mea şi apleacă urechea Ta la rugăciunea mea!

Stăpână, Maica Dumnezeului meu, nu mă trece cu vederea pe mine, care cer ajutorul Tău şi nu mă respinge pe mine, păcătosul, luminează-mi mintea şi învaţă-mă, Împărăteasă cerească!

"Maica Sfantă Prea Curată, 
Tu te-ndură si ne-arată,
Voia acum să-ti implinim,
Plăcuti Domnului să fim,

Tu ce stai colo sus,
Langă Pruncul tău Iisus,
De la Domnul pentru noi,
Cere să ne dea minte,

Putere sa invătăm să fim si noi,
Ca părintii nostrii eroi,
Tara noastră s-o iubim,
Tie fii iubiti să-ti fim, 

Tie, Maica-ti multumim,
Pentru că esti după Dumnezeu".
"Frant de umilinte, cu adanci suspine,
Sufletu-mi la Tine vine, să  se-nchine,

Mila Ta din ceruri,
 Peste noi coboară,
Maica Prea Curată,

 Pururea Fecioară!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ