26 iunie 2018

.MAMA MEA.....

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


La 4 ani - Mama mea, stie tot.
La 8 ani - Mama mea, stie multe.
La 12 ani - Mama mea, nu stie tot.
La 14 ani - Mama mea, nu stie nimic.
La 16 ani - Mama mea? Ce stie ea?
La 18 ani - Batrana asta a copilarit cu dinozaurii.
La 25 de ani - Posibil ca mama mea, sa stie ceva despre asta.
La 35 de ani - Inainte de a decide, vreau sa ma sfatuiesc cu mama mea.
La 45 de ani - Sunt sigur, ca mama mea, poate sa ma indrume.
La 55 de ani - Ce-ar fi facut mama mea, in acest caz?
La 65 de ani - De-as fi putut sa vorbesc despre asta, cu mama mea.


   Bucuria mea, acest mesaj este dedicat tuturor mamelor din lume, fiindca, fiecare copil, trebuie sa-si vada mama ca pe O SFANTA! Chiar daca are si ea pacate: “Toti gresim mult” (Iacov 3:2), mama nu i-a gresit cu nimic copilului ei, nu a calcat nici-o porunca a copilului (fiindca copilul nu a dat porunci), nu va fi judecata de copil ci de Iisus Hristos, Mantuitorul lumii. Iar porunca a  5-a zice: “Respecta-ti parintii si iubeste-i ca sa ai zile multe si sa traiesti pe pamant. Si sa tineti minte ca “ Copilul care o supara pe mama lui, o supara in mod indirect si pe Prea Sfanta Maica Domnului. Asemenea este si cu cei ce injura de mama: o hulesc pe Prea Sfanta, Nascatoare de Dumnezeu.
   Asadar, ce ne-am face fara mamele noastre? Iubirea de mama, este de la pamant pana la cer si inapoi, este minunata si de necuprins. Tot ce am avut vreodata nevoie sa invat, am invatat de la MAMA  M EA! Amin si Aliluia!
                                                                                                                       Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ