3 august 2023

POST CU FOLOS DUHOVNICESC TUTUROR!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...... 


    " - Maica dulce, ce sa fac, In acest Post ca sa-ti plac?
    - Fii cuminte, rabdator, Infranat si ascultator!
   Fie-ti vorba mai putina, Iar inima mult mai plina,
   De indurare si iubire, Pentru intreaga omenire!
   De vrei model de trait, Ia-L pe Fiul meu iubit!

   Sfintii, pilde vii sa-ti fie, De infranare, curatie,
   La tot pasul fii mereu, Cu gandul la Dumnezeu!
   - Multumesc, Maicuta mea, Vreau sa ascult povata ta,
   Pentru a te bucura, Sufletul a-mi curata, 
   Fiul Tau si Domnul meu, De pacate a ma ierta!"

   🙏 Bucuria mea, si acum iata un sfat duhovnicesc, pentru cei care si-au facut un obicei sa posteasca doar prima si ultima saptamana din Postul Pastelui sau al Nasterii Domnului. Ii indemn sa faca la fel si in Postul Adormirii Maicii Domnului: sa posteasca doar prima si ultima saptamana. 

                                                                                                                         Amin!
   🙏 Frunza verde de mohor, Noapte buna, tuturor! 


                                                                                                            Amin si Aliluia! 
                                                                                                                 Preot Ioan 🔔

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ