21 februarie 2023

VENIM LA TINE CU TOȚII!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

             

Ochii mei spre Tine, Maica, se înaltă și se roagă,
La Icoana Ta Preasfântă, Sufletul tăcut, cuvântă!
Roagă-Te și pentru mine, ca nadejdea-mi e la Tine,
Vin eu, cel mai pacatos, la Maicuța lui Hristos.

Crudă și amară soartă, Pașii spre Calvar mi-i poartă,
Stai Preasfântă langa mine și mă sprijină de Tine!
Crucea-i grea, păcătu-imare, la Iisus cer îndurare,
Crucea-i grea, în suflet frică, de-oi cădea, Tu mă ridică!

Si sa-mi fii Sfântă solie, când voi trece-n veșnicie,
Sa m-aștepți și să mă treci, peste vami și locuri reci,
Să-mi deschizi cu ruga Ta, Raiul si gradina Sa,
Cand pleca-voi către Viață, să-ți vad Preafrumoasa-Ți față!

Să-mi porți sufletul spre El, să-l asezi cu drepții-n Cer,
Și la Dreapta Judecata, să mă aperi Preacurată!
Să pui înaintea Lui, rugaciune si tămâi,
Sa schimbi lacrimile mele, în sir de mărgaritele!

Să le duci la Tronul Sfânt, când pleca-voi spre mormânt,
Lacrima căintei mele, plata păcatelor grele!
Venim la Tine cu toții, sa ne-ajuti în fața mortii,
Sa ne fi Liman Preasfânt Și în Cer și pe Pământ! 

                                                                                                            Amin!
                                                                                                         Preot Ioan.


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ