21 februarie 2023

A venit la Domnul..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


A venit la Domnul...odată...
Un om simplu si umil...
Si cu ochii plini de lacrimi..
Cu glas stins și cu suspin..

A început a se ruga...
,,Doamne...iartă viața mea...
Iartă multa nepăsare..
Si multele mele greșale..

Privirea n-o pot ridica...
E multa greșala mea...
Dar iubirea Ta e mare..
Te rog ..Doamne..dă-mi... iertare.."

Într-un alt colț ...un bogat...
Îl priveste ...neîncetat...
Si incepe a se ruga...
Si ..Domnului ii grăia..

,,Doamne...eu nu sunt ca el..
Eu sunt bun....si am de toate..
Doamne...crede-ma că...eu...
Nu am.. Doamne...n-am păcate "

Domnul ...linistit privește...
Apoi tuturor ...grăiește...
,,Adevar azi vă trăiesc..
Pe cel simplu... il iubesc..

A venit cu umilință..
Si iertare si-a cerut...
Însă celălat prea mândru..
S-a fălit cu ce-a făcut..

Adevar trăiesc azi ...vouă..
Că -nălțat va fi acel ..
Care singur de smereste..
Pe acela am să-l iert..

Maria Pintecan..

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ