10 februarie 2023

MAI VINO, DOAMNE, PE LA NOI..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...




de Preot Sorin Croitoru

Mai vino, Doamne, pe la noi
Că am uitat de Tine,
Cu ochii doar după război
Și mintea-n țări străine..

Am și uitat că Tu ești Cel
Ce lumea o veghează,
Nu sateliții de oțel
Ce spațiul îl brăzdează.

Am și uitat că Tu păzești
A lumii rânduială,
Nu alianțele-omenești
Cu legi de mântuială.

Am și uitat că Tu de vrei
Menții a noastră pace,
Oricâte declarații ei,
Puternicii, și-ar face,

Dar dacă Tu, jignit de noi,
Ne lași în mâna sorții,
Dorința lumii de război
Ne-aruncă-n gheara morții!

Iisuse, dacă am privi
Spre slava-Ți infinită,
Pe tot pământul ăsta-ar fi
O pace nesfârșită..

Mai vino, Doamne, uneori
Din zările-Ți senine,
Căci toți suntem neștiutori,
Și toți orfani de Tine..

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ