22 iunie 2020

Sunt aicea, Doamne

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Sunt aicea, Doamne, iar m - am rătăcit,
Drumul către tine, greu e de găsit !
Caută - mă -n locuri, pline de otravă,
Sunt căzută Doamne, zac la pat, bolnavă !

Nimeni n - ar putea astăzi să m - aline,
Toți ne - am depărtat, Domnul meu, de tine !
Fiecare face după bunul plac,
Mustră, dosădesc , râul toți îl fac !

Toți vor să vorbească nimeni să asculte ,
Să le -nşirui Doamne, mi se par prea multe !
Toți avem mândria , celui ce - a căzut,
Unul decât altul e mai" priceput

Și această boală ne-a cuprins pe toți,
Vai de noi Iisuse,...bine e de hoți !
Că aceștia fură, râul și - l plătesc,
Însă - i vai de - aceea care clevetesc !

Și mândria lumii sfinte n - are leac,
Fiecare face după bunul plac !
Caută - ne Doamne, azi pe fiecare,
Cu blândețe multâ și cu îndurare !

Sunt aicea, Doamne, vino înspre mine,
Astăzi simt povara zilelor puține !
Tinereții mele i-am uitat avântul,
Așa cum adesea ți - am uitat cuvântul !

Autor
Ciabrun Marusia

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ