7 iunie 2020

Rugăciunea ...Pogorârea Sfântului Duh (Cincizecimea sau Rusaliile). Duminica a 8-a după Pasti;

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Vino, Preainaltule Adevar, si lamureste indoielile sărăcăcioasei mele intelegeri;

Vino si nu mă lepada pentru cartirea si nerăbdarea mea;

Vino si luminează mintea noastră in ceasul descumpănirii;

Vino, Mangaietorule, Duhule Sfinte, si te sălăsluieste intru noi!

Pentru aceasta, toată zidirea, asteptand libertatea maririi fiilor lui Dumnezeu, canta Tatălui care a iubit, Fiului care a răscumpărat si Duhului care sfinteste: Aliluia!

Darurile Duhului Sfant sunt:
Botezul, Mirungerea, Nunta, Hirotonia, Maslul, Spovedania si Euharistia

Duhule Sfinte! Cela Ce umpli intreaga lume si dăruiesti viata tuturor, indepărtandu-te de oamenii cei intinati. Cu umilintă mă rog Tie: nu Te mania de necurătia sufletului meu, ci vino si Te sălăsluieste intru mine si mă curăteste de toată intinăciunea păcatului ca, prin ajutorul Tău, să petrec cealaltă vreme a vietii mele intru pocăinta si in lucrarea faptelor celor bune, si asa să Te preamăresc impreună cu Tatăl si cu Fiul, in vecii vecilor. Amin!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ