3 mai 2020

Icoana Maicii Domnului "Izbavitoarea de cancer" - Pantanassa


DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Rugaciune catre icoana Maica Domnului „Pantanassa”

Atotbuna Stapana, Sfanta Maica a lui Dumnezeu, Pantanassa, Imparateasa a toate, nu sunt vrednic sa intri sub acoperamantul sufletului meu. Ci, ca ceea ce esti milostiva, Maica Dumnezeului Celui Milostiv, spune numai un cuvant si se va tamadui sufletul meu, si trupul meu slabit se va intari. Caci tu ai tarie putincioasa, si cuvantul tau este plin de putere, o, Imparateasa a toate. Adu-mi biruinţa, roaga-te pentru mine, ca sa maresc numele tau cel minunat totdeauna, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

Troparul Icoanei Maicii Domnului "Pantanassa"

Pe cei ce cu dragoste icoana ta o cinstesc, cerand cu evlavie dumnezeiescul ei har, auzi’i de-a pururea; toata Impresurarea risipeste-le grabnic, turma ta o pazeste de primejdia toata, a-toate-Imparateasa si Maica a Domnului.

Icoana este numită "Vindecătoarea de cancer". Foarte multi bolnavi s-au vindecat de cancer si de alte boli incurabile, după ce s-au rugat si au citit cu credintă "Paraclisul Maicii Domnului Pantanassa", inaintea icoanei sale preacinstite.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ