5 mai 2020

CU NOI ESTE DUMNEZEU

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Bucuria mea, Dumnezeu iti trimite flori in fiecare primavara si un rasarit de soare in fiecare dimineata. De cate ori vrei sa vorbesti cu El (prin rugaciune), sa stii ca este intotdeauna langa tine si te asculta. Sfantul Iustin Popovici spune asa: "Dumnezeu este mai aproape de fiecare om, decat este omul insusi fata de sine". Insa, Dumnezeu nu ti-a promis ZILE FĂRĂ DURERI, BUCURII FĂRĂ TRISTETI, SOARE FĂRĂ NORI sau MANTUIRE FĂRĂ ISPITE! 

Dar, El ti-a promis putere pentru fiecare zi, alinarea lacrimilor tale și lumina Duhului Sfant in Viata ta! Esti bolnav, ai necazuri? Multumeste-i Lui Dumnezeu, fiindca, acesta este dovada ca te iubeste, ca vrea sa-ti ispasesti pacatele si spune: ASA-MI TREBUIE PENTRU PĂCATELE MELE! 



        Doamne, iti multumesc ca m-ai pedepsit atat de putin, fiindca, meritam mult mai mult pentru pacatele mele. "Boala, este ULTIMA MILA a lui Dumnezeu, cu omul care a intarziat cu POCAINTA, cu cel care nu se gandeste la MANTUIRE" (Sfantul Parinte Arsenie Boca). HAR, MILA si PACE sufletului tau, de la Iisus Hristos al nostru Mantuitor si Dumnezeu! 
                                                                                                                        Amin si Aliluia!
                                                                                                                      Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ