2 februarie 2018

TE CANT, PREA CURATĂ!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Te cânt, Prea Curată, Fecioară Marie
Dar limba-i săracă si glasul mi-e stins
Căci stiu că in cer, toti ingerii, tie, I
Iti cântă un cantec, de minti necuprins!

Te cânt Bucurie ce treci peste vremuri,
Te cantă,Pamantul si cele ceresti
Cu numele tau tot iadul cutremuri
Mai Sfântă ca Sfintii de-a pururi tu esti!

Te cânt, Maica Vietii, Cămara Luminii,

 Nevrednică sunt să iti glăsuiesc
Eu biată faptură, Tu Crinul Grădinii
Din care se varsa tot Mirul Ceresc!

Te cânt, Nestemată,Comoara cerească,
Sii tie mă plec si vreau sa-ti vorbesc
Căcii tu mi-ai deschis in suflet fereastră
Sa intre Lumina in care trăiesc!

Te cânt, Prea Marita, de-a Pururi Fecioară,
Pe care proorocii te-au binevestit
Mi-as face din suflet arcus de vioara
De n-as fi doar tină si lut amortit!
Eliana Popa

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ