22 februarie 2018

SUNT ORTODOX !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Sunt ortodox de când sunt eu

Şi-aşa a fost tot neamul meu,
Si cât sunt eu de păcătos
Tot nu mă lepăd de Hristos.

Păşesc pe drumul cel mai strâmt
Şi nu mă las deloc înfrânt
Şi trec prin viață bucuros
Că lângă mine stă Hristos

Strămoşii mei trăiesc prin mine
Chiar dacă zac în țindirime,
Că lege am din moşi strămoşi
Să nu mă-nchin la alți hristoşi !

Şi mi-au lăsat o lege vie
E Sfânta mea Ortodoxie,
Adusă pe-un picior de plai
Să-mi poarte paşii către Rai.

Un Sfânt Apostol a venit
Şi pe Hristos ni L-a vestit
Ca Dumnezeu Mântuitor
Aici în Sciția Minor

Iar astăzi tu, popor al meu
Vrei să ti-L vinzi pe Dumnezeu,
În tot acest pământ frumos
Nu mai e loc pentru Hristos ?

Cazi în genunchi nu te-nălța
Ridica-ți crucea chiar de-i grea.
Cum au făcut strămoşii sfinți
Cum au făcut ai tăi părinți !

Când Domnul se va arăta
Şi va veni în Slava Sa
Cu Sfintii şi Martirii Săi,
El te va judeca prin ei.

Ce vei răspunde tu, ca neam
Unui Ştefan sau Brâncovean
Unui martir sau cuvios
Care-a murit pentru Hristos ?

De spui român, spui Ortodox
Şi țara mea-i a lui Hristos
Şi-L rog pe Bunul Dumnezeu 
Să vindece poporul meu !

Eliana Popa

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ