27 februarie 2018

.PÂNĂ CĂND ?...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Pana cand tot fugi de Mine, pană cand Mă ocolesti?
Pană cand iti umpli mintea cu desertaciuni lumesti?
Pană cand Mă lasi afară, neprimindu-Mă in gand?
Pană cand să-ti bat la usă, spune-Mi, oare, pană cand?..

Te-am eliberat de patimi, te-am spalat printr-un Botez,
Ti-am dat o credinta dreapta, daruindu-ti Sfantul Crez,
Dar tu fugi mereu de Mine, sa Ma cauti, nici un gand!
Iar Eu Ma tot uit la tine si Ma-ntreb: "Dar pana cand?"

In zadar vorbesti de Mine, in zadar Ma zugravesti,
In zadar indemni pe altii, in zadar te obosesti,
Daca nu vorbesti cu Mine in camara-n rugaciune,
Totul e ca pleava-n aer, totul e desertaciune!

Ce te temi sa-Mi stai la vorba, crezi ca o sa-ti cer ceva?
Stii tu slava Mea din ceruri, stii tu bogatia Mea?
N-am nevoie de la tine nici macar de-un varf de ac:
Nu sunt toate ALE MELE, oare nu chiar EU le fac?

Te astept la rugaciune, sa te-ndestulez de har,
Altfel, totul e degeaba, altfel, totu-i in zadar,
Pune mana si te roaga, fugi de tot ce n-are rost,
Si-o sa iti arat prin ceruri locuri unde n-ai mai fost!

Sursa net..

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ