27 februarie 2018

RUGĂCIUNE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



                                                              O, Stăpană! 

Preabinecuvantata aparatoare a neamului omenesc! Scaparea si mantuirea celor ce alearga la tine! Stiu, cu adevarat stiu ca am gresit foarte mult si L-am maniat, preamilostiva Doamna, pe Cel ce S-a nascut dupa trup din tine, pe Fiul lui Dumnezeu! Dar avand multe chipuri ale celor ce mai inainte de mine au maniat bunavointa Lui: vamesii, desfranatele si alti pacatosi carora li s-a dat iertarea pacatelor pentru pocainta si marturisirea lor, acele chipuri, dar, de pacatosi miluiti, punandu-le in fata ochilor sufletului meu celui pacatos si privind la atata milostivire dumnezeiasca cu care i-ai primit pe ei, am indraznit si eu, pacatosul, sa alerg cu pocainta, la mijlocirea ta cea binevoitoare, puternica si neincetata.
O, preamilsotiva Stapana! Da-mi mana de ajutor si cere de la Fiul tau si Dumnezeul nostru, cu rugaciunile tale sfinte de mama, iertarea pacatelor noastre celor grele. Crec si marturisesc ca Acela pe Care L-ai nascut, Fiul tau, este cu adevarat Hristos, Fiul lui Dumnezeu celui Viu, Judecatorul viilor si al mortilor, Care da fiecaruia dupa faptele sale. Cred iarasi si marturisesc ca tu esti cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, izvorul milostivirii, mangaierea celor ce plang, cautarea celor pierduti, puternica si neincetata mijlocitoare la Fiul tau si chezasia pocaintei. Cu adevarat, oamenii nu au alt ajutor si acoperamant afara de tine, o, Doamna preamilostiva! Si nimeni din cei ce au nadajduit spre tine nu s-a rusinat candva, si rugandu-se Fiului tau prin tine, nimeni nu a fost parasit. Drept aceea, rog bunatatea ta cea nemasurata: deschide usile milostivirii tale mie, celui ce m-am ratacit si am cazut in adancuri intunecate! Nu te scarbi de mine, spurcatul, nu trececu vederea ruga mea cea pacatoasa, nu ma parasi pe mine, ticalosul, pe care vrajmasul cel rau m-a dus la pieire. Ci indupleca-L, milostiva, pe Cel ce S-a nascut din tine, pe Milostivul Dumnezeu, ca sa-mi ierte multele mele pacate si sa ma izbaveasca din pierzarea mea, ca si eu, dimpreuna cu toti cei ce au primit iertare, sa cant si sa proslavesc nemasurata milostivire a lui Dumnezeu si apararea ta, care ma face sa nu ma rusinez nici in viata aceasta, si nici in veacul cel nesfarsit. Amin!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ