1 decembrie 2014

Din minunile Maicii Domnului

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

                                                                 Vedenia unui monah



“ Un alt monah , tot din aceasta manastire a Sfantului Pavel, a vazut-o pe Maica Domnului in vedenie de Intampinarea Domnului, cand este hramul manastirii, participand la intreaga Sfanta Liturghie impreuna cu psaltii, preotii si arhiereul si ingrijindu-se ca toate sa se faca dupa randuiala. Aceasta s-a petrecut in in 1845. Dupa terminarea Sfintei Liturghii, monahul a vazut-o pe Maica Domnului cum a iesit din biserica impreuna cu preotii si cu egumenul si a intrat in trapeza.
Aici ii randuia si ii povatuia pe trapezari, slujind ea insasi pana ce au mancat toti cei care au venit la hram. Apoi i-a binecuvantat pe toti.Dupa ce parintii si fratii au iesit din trapeza, a iesit si Fecioara si Imparateasa spre poarta manastirii, unde i-a miluit si i-a binecuvantat pe saracii ce erau acolo. Si ca cea care cunoaste gandurile si sfaturile inimii fiecaruia, pe cei virtuosi si nevoitori ii privea cu o fata vesela si lina, iar pe cei lenesi ii privea cu severitate, indemnandu-I prin aceasta la pocainta.Dupa toate aceastea, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu s-a intors in trapeza, unde trapezarii si bucatarii se asezasera sa manance. Alaturi de ei s-a asezat si cel care avusese vedenia. Si iata, Maica Domnului a venit si la acestia sa-I serveasca. Atunci harul lui Dumnezeu l-a luminat pe cel cae vedea acestea si a inteles ca cea care ii slujea era Stapana tuturor, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu. De aceea s-a ridicat indata de la locul sau si a cazut la pamant inchinandu-i-se si spunandu-i:
 -Stapana mea, Nascatoare de Dumnezeu Stapana, sa nu-mi fie mie sa fiu slujit de tine! Ci eu, nevrednicul tau rob iti voi sluji, asa cum se si cuvine sa fac. Dup ace a spus aceasta, s-a dus si a luat o farfurie foarte frumoasa care se afla acolo, apus in ea doi pesti si asezand-o la masa pe masa, o indemna si o ruga cu staruinta sa stea la masa si sa manance impreuna cu ei.
Insa ea i-a spus : Eu nu mananc astfel de mancare. Deoarece am fost chemata la acest praznic, i-am intarit pe cei care s-au ostenit si am slujit impreuna cu ei tuturor celor care au luat parte. Si aceasta pentru ca am invatat de la Fiul meu sa-i slavesc pe cei care ma slavesc, sa-i cinstesc pe cei care ma cinstesc si sa daruiesc tuturor celor care se roaga ceea ce cer in rugaciune.
Acestea le-a spus Stapana, dojenind si invatand pe acel calugar. Apoi ridicandu-si sfintele maini in sus, care, fiind pline de lumina dumnezeiasca, straluceau ca niste stele, s-a rugat si a binecuvantat manastirea, pe egumen si pe parinti. Atunci un nor luminos i-a cuprins pe toti. In acea clipa s-a inaltat la Ceruri si a disparut de la ochii lui. Abia atunci monahul si-a venit intru sine si si-a dat seama ca tot ceea ce vazuse fusese vedenie. “
Nota : Fragment preluat din cartea “Patericul Maicii Domnului “

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ