13 ianuarie 2014

SPOVEDANIA UNUI MONAH DE LA MUNTELE ATHOS


HRANA PENTRU SUFLET: Cuvânt către creştinii ortodocşi – Spovedania unui monah din Muntele Athos

 - Părinte, vă rog să îmi spuneţi cum aţi devenit ortodox? 

- Eu m-am născut ortodox, dar nu aveam conştiinţă ortodoxă. Nu ştiam ce înseamnă să fii ortodox
. - Când aţi fost copil, mergeaţi la Biserică? 
- Mergeam numai de Crăciun şi de Paşti. Nici părinţii mei n-au avut legătură cu Biserica. Duceau o viaţă lumească. Lucrau şi după- amiază la un al doilea servici. După amiaza îi ajutam şi noi. Financiar nu stăteam rău, dar o slujbă nu le ajungea. Trebuia să ne plătească şi lecţiile particulare de engleză şi de amiază.
  -Aţi trăit momente în care v-aţi simţit mai aproape de Dumnezeu? - Îmi amintesc că în Săptămâna Mare mergeam la o mănăstire de maici. Îmi plăcea să stau şi să ascult, fără să înţeleg mare lucru, dar simţeam o ne mai întâlnită pace şi seninătate. Simţeam că e ceva nefiresc, nepământesc, simţeam prezenţa lui Dumnezeu, fără să pot preciza ce se întâmpla în interiorul meu. Într-o zi, când am avut 16 ani, au venit la Biserică şi nişte colegi de-ai mei. Când m-au văzut că urmăresc ce se citea din Sfintele Scripturi, încercând să înţeleg ceea ce auzeam, s-au mirat şi mi-au zis: „Ce e cu tine? La Biserică venim doar ca să găsim vreo fată...“ 
Eu m-am mirat, şi ei mi-au răspuns: „Ce, nu ştiai că e aşa?“ „Bine, dacă vreţi să ne uităm după fete, hai“.
URMAREA AICI...
http://babylenutapentrusuflet.blogspot.ro/2014/01/cuvant-catre-crestinii-ortodocsi.html

BINECUVANTAREA DOMNULUI SA FIE PESTE NOI TOTI...SI RUGACIUNILE TUTUROR SFINTILOR SA NE AJUTE...

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ